Suomen logoterapiayhdistys

Sadut ja tarinat logoterapeuttisessa työskentelyssä

Tule kuulemaan ja keskustelemaan, mikä on satujen ja tarinoiden merkitys logoterapeuttisessa työskentelyssä. Tilaisuuden lopuksi on pieni satuhetki!
Logoterapeutti (LIF), seksuaaliterveyden ja väkivaltatyön asiantuntija sekä tietokirjailija Susanna Ruuhilahti avaa webinaarissa satujen ja tarinoiden merkitystä. Logoterapiaohjaaja (TFK), viestinnän pitkän linjan ammattilainen ja esikoiskirjailija Eila Vähäkuopus kertoo logofilosofian perusasioista, mm. miksi ja miten asioista voi lapsille puhua. Webinaarissa kuullaan molempien lastenkirjoista makupaloja.

Mitä ajatuksia tai kysymyksiä aihe herättää sinussa? Kerro se nimettömästi tämän linkin avulla viimeistään 19.10.

Kysymyksiin ja kommentteihin palataan webinaariajan puitteissa. Aina voit kirjata ajatuksesi tai kysymyksesi, vaikka et pääsisi tällä kertaa mukaan.

Tervetuloa maksuttomaan, avoimeen webinaariin logoterapia-alan ammattilaiset ja kaikki muut aiheesta kiinnostuneet – myös lapset!

Webinaari toteutetaan maksuttoman Zoom-sovelluksen avulla. Lue osallistumisesi onnistumiseksi käytännön ohjeet alta. Zoom -linkki avautuu 15 min ennen aloitusta.
Ohjeet osallistumisesi onnistumiseksi:
Voit seurata webinaaria omalta tietokoneelta, älypuhelimelta tai tabletilta. Tarvitset vain toimivat nettiyhteydet. Jos käytät ensimmäistä kertaa Zoomia ja aiot seurata ohjelmaa mobiililaitteella, lataa sovellus puhelimeesi tai tablettiisi jo hyvissä ajoin ennen webinaaria. Tietokoneeltasi voit osallistua webinaariin lataamatta sovellusta koneellesi valitsemalla liittymisen selaimen (browser) kautta.
Tarvittaessa autamme sinua teknisissä kysymyksissä niin, että onnistut seuraamaan mahdollisimman sujuvasti.

Zoom linkki:

Meeting ID: 851 2967 9038
Passcode: 459505

Webinaaria ei tallenneta. Siitä tehdään kooste Suomen logoterapiayhdistyksen verkkosivuille www.logoterapiayhdistys.fi sekä ja FB-sivulle.
Ethän epäröi kysyä lisätietoja webinaarista osoitteesta logoterapiayhdistys@gmail.com