Logokahvilat syksyllä 2022

Logokahvila on keskustelu- ja kohtaamispaikka. Tarkoitus on viettää aikaa yhdessä, jutella elämän tarkoituksesta ja ihmisenä olemisesta sekä pohtia ääneen miten soveltaa näitä ajatuksia arkeen.

Logokahvila käynnistyy lyhyellä logoterapeuttisen aiheen alustuksella. Teemat ja alustajat vaihtuvat.

Kuka voi tulla mukaan?

Logokahvila on kaikille avoin. Halutessaan voi vapaaehtoisella maksulla tukea järjestelykuluja.

Milloin ja missä Logokahvilat toteutuvat?

Syksyn 2022 Logokahvilat toteutuvat keskiviikkoisin klo 17-19 välillä:
12.10.
2.11.
7.12.

Maraskuun 2. päivänä Logokahvilan aiheemme: Logoterapiakortit henkisen herättäjänä. Aiheesta alustaa Seija Kosunen. Tervetuloa logokahvilaan!

Kannel Café tarjonnasta voit ostaa itsellesi mieluista juomista tai syömistä ennen keskustelun aloittamista.
Logokahvilat toteutuvat Kulttuurikeskus Kanneltalon kirjastossa (Klaneettitie 5, 00420 Helsinki, Kannelmäki).

Saapumisohje

• P-juna, Kannelmäen pysäkistä n. 250m
  • Bussi 52, Kanneltalon pysäkistä n. 50m

helsinginlogokahvila@gmail.com

Helsingin Logokahvilan työryhmä järjestää keskusteluhetket yhteistyössä Suomen logoterapiayhdistys ry:n kanssa.

Jätä kommentti