Suomen logoterapiayhdistyksen kannatusjäsenet

Avartamo, Marjaliisa Majavesi
Logoterapeuttista ohjausta näkökulmien avartamiseen elämän valinnoissa, muutoksissa ja haasteissa, mindfulness-ohjausta tietoisuustaitojen vahvistamiseen, rentoutus- ja stressinhallinnan ohjausta, asahi-terveysliikunnan ohjausta.
www.avartamo.fi

EPValmennus
Logoterapeuttista konsultaatiota, työnohjausta ja coachingia, esimies- ja työyhteisövalmennuksia sekä luentoja Turun talousalueella. Kohti inhimillisempää elämää: työssä ja arjessa!
www.epvalmennus.fi

Fenix Inspiration
Työnohjausta ja coachingia, valmennusta ja luentoja, uniohjausta sekä ryhmissä että yksilöille, voimavaraistavia retriittejä sekä tarinallisia menetelmiä hyödyntävää yksilö- ja ryhmäohjausta.
www.fenixinspiration.fi

Heijaste,Päivi Saarela
Coaching, työnohjaus ja valmennukset yksilöille, ryhmille ja työyhteisöille tavoitetilaan etenemiseen.
www.heijaste.fi

Irmeli Lehtioksa   -  LogoArt®

LogoArt® - taideterapiaohjausta ja ohjaajakoulutusta. LogoArt® on tarkoituskeskeistä taideterapiaa. Se perustuu Viktor E. Franklin filosofiaan ja sen on kehittänyt Marianne da Silva Prado. Ohjaajakoulutus on Viktor Frankl Institute of Logotherapyn (Dallas, Texas, USA) hyväksymä koulutus. Kouluttajina Marianne da silva Prado ja Irmeli Lehtioksa.

www.irmelilehtioksa.fi

Kouluttaja Oy
Työnohjaus, kiireenkesytys, tulevaisuuden muistelu, NLP – mielikuvien voima.
www.kouluttaja.fi

Leena Pystynen
Palveluja ihmisille, jotka haluavat kirkastaa päämääriään. Valmennusta – työnohjausta – luentoja.
www.leenapystynen.fi

Logoterapeutti Timo Purjo

Logoterapiapalveluja erityisesti omasta merkityksettömyydestä, elämän tarkoituksettomuudesta, tulevaisuuden toivottomuudesta ja elämän tyhjyydestä kärsiville. Fil. toht. Timo Purjo on kansainvälisesti akkreditoitu logoterapeutti.

Luova Vire
Energinen konsultointi – ja valmennuspalveluja tarjoava yritys
www.
luovavire.fi

Muurlan Opisto
Kansanopisto Muurlan pitäjässä Salon kupeessa. Monimuotokoulutuksena työnohjaajakoulutus ja monta mielenkiintoista elämäntaidon kurssia kuten logo- ja taideterapiaa. Pitkillä päivälinjoilla valokuvauksen ja sarjakuvan ammatilliset valmiudet antavaa opetusta. Halutessa opistolla voi myös asua.
www.muurlanopisto.fi

Oivalluksen Ovi
Työnohjaus, coaching, logoterapia, NLP. Yksityishenkilöille logoterapeuttista keskusteluapua ja valmennusta.
www.oivalluksenovi.fi

Psykoterapia Päivi Nieminen
Yksilöterapia, parisuhdeterapia/-ohjaus, yhdeksän askeleen oman elämän analyysi, räätälöidyt koulutukset, työnohjaus, henkilökohtainen valmennus/coaching.
www.tarkoitus.com

Suomen Logoterapiainstituutti Oy
Asiantuntijayritys, jonka ensisijaisena tehtävänä on laadukkaiden logoterapeuttisten ja logofilosofisten koulutusten, valmennusten ja palveluiden tuottaminen sekä logoterapiatuntemuksen edistäminen.
www.logoterapia.fi

Suomen Viktor Frankl Instituutti
Koulutusinstituutti, joka tarjoaa kansainvälisesti hyväksyttyä koulutusta Viktor Franklin filosofisesta teoriasta sekä siihen perustuvasta käytännön logoterapiasta ja eksistenssianalyysistä. Instituutti harjoittaa myös tutkimustoimintaa sekä logoterapian tunnettuutta ja sen käyttöä edistävää toimintaa.
www.logoteoria.net

Comments are closed.